vrijdag 12 juni 2009

Weer geen deuren - later half

Ik woon hier nu die weken. De deurenman van B. is net geweest (ik was er niet bij), maar de deur is NIET gemaakt. Ik kan dus NOG steeds niet naar binnen zonder extra stress. Wanneer wordt mijn deur nu eindelijk gemaakt????????

De gangdeur heeft geen zender, daar moet Osira eerst weer een opdracht geven. Hoe lang zou dat gaan duren?

P.S.

Prof. Bosters heeft even naar de deuren gekeken, en nu doet mijn kamerdeur het ineens! HOERA! De deur is superstil, en werkt heerlijk. Alleen de afstandbediening is gejat door de deurenman van B.

P.S. 2

's Avonds kreeg ik alsnog mijn deurknop weer terug. Ik kan dus nu twee deuren open doen: mijn kamerdeur en als het goed is de buitendeur. Maar het programmeren van de knop is weer eens zonder overleg gedaan, dus 1 hoog kan ik niet bedienen. En mijn eigen gang heeft geen ontvanger. Dus de deuren werken half.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten