donderdag 4 juni 2009

Nog steeds geen schoonmaak

Al maanden probeer ik schoonmaak op de Meijboom te regelen. Ik heb een paar weken nog voor het laatst gevraagd: moet ik zelf de Thuiszorg regelen? Nee, dat hoefde niet, dat deden zij wel. Niet dus. Mijn huis wordt met de dag viezer.
Vandaag geklaagd. Ze zochten het op. Nee, er stond niets over schoonmaak. Verhaal vertelt. O. gebeld. Die wist van niks, en verwees het door naar M.B., maar die was niet kantoor. Dus moest ik de hulp maar vragen even te dweilen. Nu, een paar uur later, is dat nog niet gebeurt, en aan het gezicht van G.K. te zien had ze er ook geen enkele zin in. We wachten nog een uurtje af, en dan moet de pleuris maar eens uitbreken hier.

De deurenman is door mij gebeld. Nee wij gaan niet over de buitendeur. Mijn eigen deur komen ze misschien morgen even naar kijken.

15 uur: G. is vertrokken zonder schoon maken, wat ze beloofd had.
Na klacht gaat R. vanavond de prullenbak legen en M. gaat dweilen, maar pas om 18.30 uur
20 uur: er is gedweild, maar niet echt grondig
21 uur: met HEEL veel gezeur wordt mijn prullenbak geleegd ("dit is niet mijn werk")

05-06-2009
Nu zegt M.B. zelfs dat ik dat ik ZELF dat moet regelen daar en daar op IJ. Ik heb gezegd niet akkoord te gaan, dat zij het moeten regelen voor mij, zoals beloofd.

1 opmerking:

  1. maarten is hier komen wonen om dat hij meer hulp nodig heeft

    weten jullie nog??

    en daar bij jullie worden er voor betaalt om ons zorg te geven
    deze reacie is voor de duilijkheid

    BeantwoordenVerwijderen