vrijdag 19 juni 2009

ik kan het niet meer aan!!!

(M) is boos op de OGzorg en dat merk ik (A) en daar word ik heel verdreitig van.
en dan zijn we naar een taras geweest om uit terusten en dan begint
het gezeur op de (M) de buiten deur doet het weer!! en er wordt geen piep******* gedaan en dan met een boos gecicht de deur open doen na 2x bellen en zegt (S) ook nog heb jij geen sleutel bij je met een boze kop dat pik ik niet langer er gaan ongelukken gebeuren als er nu niemand wat aan doet ik word agerrcief en als ik dat word ben je echt te vergegaan dus ik hoef (S) nooit meer te zien.
en (M) zie tegen (S) ik praat niet met jou toen werd (S) boos en toen vroeg ze het aan mij over die sleutels ik gaf gewoon andwoord maar volgens haar niet snel genoeg en toen zij ze tgen mij geef mij eens antweoord dat had ze niet niet moeten doen en toen ging ik naar fysio maar mr (M) was zijn jas hier vergeten op 1E want die hij daar uit gedaan dat mag maar toen (S) hem achter na geloopen om met hem er over te praten maar (M) weet dat (S) niet zonder mijn toesemming in mijn woning mag dus (M) zie wil je deze wonging uit gaan want (A) is er niet deed ze niet dus heeft (M) weer rusie moeten maken met (S) ik (A) ben heel Boos dat (S) zonder toesemming in mijn wooning is geweest
dat mens moet ontslagen worden want ze wil niks doen

ik (A) ben de Ogroep spug zat!!!!

en daar hoort ook het AC bij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten