maandag 8 juni 2009

Mijn Huis Uit!

Mevrouw B.,

Ik ben in mijn leven nog nooit zo boos geweest als nu.... Mevrouw O. stond net voor mijn deur, ze bood haar excuses aan, daar was ik blij mee. Maar meteen daarna begon ze weer moeilijk te doen, en ik had door dat ze me niet serieus nam en toen ik haar vroeg: waarom biedt U eigenlijk uw excuses aan? Toen zei mevrouw O.: "omdat U dat wil, maar waarom het precies is begrijp ik niet". Toen ik haar verzocht mijn kamer te verlaten, weigerde ze dat en bleef ze maar zeuren. Ik heb haar vijf keer moeten vragen (steeds harder schreeuwend) dat ze nu mijn kamer moest verlaten, en half moeten duwen. Ik ben woedend. Hoe haalt ze het in haar hoofd!

Ik vind het ronduit schandalig zoals de "leidinggevende" hier met de clienten omgaat en hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Ik overweeg de pers erbij te halen, want dit loopt de spuigaten uit.

Ik wil mevrouw O. NOOIT meer zien en hoop dat ze snel ontslagen wordt.

Ik wil een nieuw aanspreekpunt: bij wie kan ik terecht nu mevrouw O. niet meer aanspreekbaar is?

Maarten Meulendijks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten