zondag 7 juni 2009

de rolstoel van A

de OGzorg heeft beloofd dat zij aan welzorg gaan doorgeven dat mijn rolstoel storing heeft ze hebben dat beloofd oorlog de 2emaal als er nu weer niks mee gedaan word en ik (A) moet het voor de 3demaal aan horen dat mijn rolstoel het niet doet
en de OGzorg weet niet de rolstoel gerest moet worden
en ik moet op hun verzoek professor M bellen wat mij klauwen vol met geld kost om de OGzorg het niet snapt en vervolgens wordt het oorlog tussen de OGzorg en professor M dan dien ik (A) een klacht in over de OGzorg bij de menter M om dat ik ziek van word van dat ik heel vaak aan moet horen buuu je rostoel dat het niet doet als de OGers willen dat de rolstoel het goed doet dan moet de OGzorg mij (A) helpen met bellen

en stoppen met zeuren en ruzie maken met M

dus dit is de laatste waarschuwing OGzorg anders ga ik (A) naar menter M

Dus ik zal maar werken

de boze groeten van meneer (A)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten