zondag 7 juni 2009

de oorlog is begonnen tussen M en de OGzorg

M meld de zorg nu via een werkbon wat ze moeten doen daar is de OGzorg heel boos over
M zie er is in twee weken nog niemand op mijn kamer geweest dus moet het nu zo
waar de OGers op zijden we weten niet wat we te doen
en zie M denk eens na en toen zeiden de OGers ja maar wij krijgen alles voorgeschoteld van mw O maar mw O heeft niks geregeld en toen vroegen ze aan mij moet je koffie en toen zie M toen hij heel boos was die koffie vind ik vies en toen F...king OGers tegen mij (A) ja ga maar mee naar boven je hebt die koffie altijd gedronken en nog niet dood toen heb ik (A) mij omgekeerd en ben naar boven 2 hoog geaan

ik hoef ze de rest van de dag niet meer te zien
ik voel me beledigd door die piep Ogers dat vind ik er voor de menger M
ze kunnen het hupuskolopsvieksakens krijgen

die voor ze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten