zaterdag 11 juli 2009

Zaterdag 11-06-09

Ik heb gisteren eind van de dag een briefje geplakt met daarop de text: "NIET KLOPPEN! (ik doe toch niet open) Personeel M. heeft sleutel voor dagtaken en weektaken". Sindsdien heb ik niemand meer gezien of gehoord.
Ik was (ben) het dagelijkse gezeur dat men niet naar binnen kan (te lui is om de sleutel te halen of te dom om dat te begrijpen) meer dan zat. Op deze manier heb ik ten minste rust. Dan maar even geen zorg.

Ik overweeg nu meer afspraken te maken met de Thuiszorg, of die niet gewoon alle taken van de M. kunnen overnemen. Alleen weet ik niet hoe het met de was gaat, en de M. moet de deur nog open doen voor de Thuiszorg, want ik heb geen bel.

Morgen ben ik de hele dag weg, dus ook geen last van de M.

Maandag gaat ik een melding maken van de klachten over de M. bij de inspektie van volksgezondheid.

En mandag hoor ik van vertrouwenspersoon H.K. een eerste reactie op de drie klachten die ik officieel bij hem heb neergelegd: 1) slechte zorg, 2) schoonmaak problemen, 3) gebouw beheer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten