zaterdag 18 juli 2009

vrijdag 17 juli 2009 (axel)

we zijn weer thuis even 1 uurtje om mijn rolstoel om te ruilen,
en ja hoor het zal niet wasmand stuk alles gaat stuk door het geweld van het personeel. en sorry dat komt niet bij het personeel op het maakt hun niet uit het is mijn probleem dat het stuk is.
en 1 minuut later doe ik mijn deur open en ga even in mijn huis naar de wc en ja wel probleem nummer 2 is er een hele vieze wc die ik niet zo heb achter gelaten de pies en het wc papier lag nog in de pot en mijn badkamer voer was heel vies
terwijl het personeel allen maar in mijn huis mag komen als ik bel maar dan zijn ze er niet.
en dat ze niet in mijn huis mogen komen als ik niet om hulp vraag hangt groot op mijn voordeur.
maar ja dat domme personeel kan niet lezen en ze kunnen geen Nederlands hoe moet je het dan duidelijk maken ik weet het niet meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten