donderdag 9 juli 2009

donderdag 09-07

Uitslapen is onmogelijk op de M. Vanaf 8 uur staat de zorg op mijn deur te kloppen en te roepen alsof er brand is. Probleem is dat de sleutel beneden ligt, en ze hebben geen zin om die op te halen, maar tevens hebben ze opdracht gekregen wel iedere dag mijn dagtaken uit te voeren. Ik heb niet open gedaan en doe dat ook niet de rest van de dag. Vandaag is mijn rustdag en ze hebben een sleutel om erin te kunnen.

De keuken van 2 hoog is blijkbaar weer gesloten, want er is nu echt helemaal niets meer, behalve een schaal rottend fruit.

De zorg is blijkbaar een dagje op stap. Het gebouw is leeg, en mijn kamer is wederom helemaal niet gedaan.

Ik heb nu een officieel klachtenformulier ingediend bij H.K. de vertouwenspersoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten