donderdag 22 oktober 2009

update 6 de puinhoop

geachte mevrouw b,

het is hier voor de zoveelste keer een puinhoop
even een paar punten van de puinhoop hier

1. al bijna twee weken alleen maar uitzend krachten die niet weten maar mijn sleutel hangt
2. heel veel van het vaste personeel weet ook niet waar mijn sleutel hangt
3. ik kan al twee weken niet douchen om dat er uitzendkrachten zijn
4. de uitzendkrachten wordt niks verteld door cor
5. er word nu al bijna een maand tegen mij gezegd ja we hebben overdacht
6. dus ik niet op mijn tijd naar bed
7. ik heb hier met tinke over gesproken maar dit geen zin
8. het vaste personeel weet nog niet naar een jaar wanneer ik uit bed moet en naar het ac ga
9 en het eten is een puinzooi dus ik doe niet mee

dit een lijstje van de puinhoop
hier door heb ik er geen verstouwen meer in dat het ooit goed komt
ik hoor al jaar ja nu wordt het beter
maar ik geloof het niet meer
ondanks de afspraak met tinke dat ik om 11 uur geholpen zou worden gebeurt er dit:

Hallo T

ik ben heel erg boos en deprie
ik had met jou afgesproken dat om 11 uur geholpen zou worden maar nee het is nu 23:32
weer een puinhoop
dus om afspraken met u te maken heeft totaal geen zin
want dit het personeel doet er niks mee
dus ik zit er over te denken om de afspraak voor morgen af te zeggen
want als ik alleen maar denk ha nu gaat het goed
en nee dan wordt ik alleen maar deprie
tijdens het sturen van deze mail denk ik het morgen niet wil

hopeloos hier in dit huis

ik blijf maar praten er moet nu wat gedaan worden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten