dinsdag 20 oktober 2009

ac

hallo T

ik woon hier nou al jaar en het personeel weet nog steeds niet wanneer ik naar het ac ga
ze hebben een hele lijst met tijden van u gehad wanneer ik uit bed wil
maar ze snappen het nog steeds niet
hoe moet het uitleggen voor dit ondeskundigen er domme personeel
ze hebben het vanmorgen gevraagd en van avond
het is alleen maar erg er geworden de puinhoop

1. de hele maand okt al uitzendkrachten over de voer
2. de hele maand okt gezeur overdacht
3. de hele maand okt geen Cor op de werk vloer (M) zegt van tegen (MM)
4. de brood maaltijd is een puinhoop
5. meneer T rijdt al uitde hele maand okt met mijn kleren aan en na twee keer vragen wordt er niks gedaan
6. ik kan weer niet douchen

1. er is totaal geen leiding in dit huis
2. er is ondeskundig personeel daar niet is wat aan doen
3. wat er met ons gebeurt dat maakt uit bijvoorbeeld dat ik niet kan douchen
4. als maar mooie belofte,s maar dat het beter word ik geloof er niks meer van

ik ben al deprie van deze puinzooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten