maandag 26 oktober 2009

geen AH brood meer weg er mee

Hoi T

ik blij dat wij vers brood hadden
maar ik en Maarten deden nog niet mee om dat het nog een puinzooi is met het tafel dekken.
en vanmorgen komt Cor naar mijn kamer hoe gaat met de zorg en de broodmaaltijd
hij vroeg het degelijketijd ook aan Maarten en toen zie Maarten het een puinhoop met de brood maaltijden
de tafel wordt niet gedekt en tafels zijn niet hoog genoeg
hier ben ik het mee eens en niet om dat maarten het zegt
en paar uur later hoor ik van een gastvrouw ja we moet de bakker weer even stop zetten want eerst moeten alle AH broden op

is het nou nog niet duidelijk waarom we vers brood willen!!!

voor de duidelijkheid ik vind het AH brood niet lekker!!!!

kunt u ervoor zorgen dat dit niet stopt (met de bakker) en gewoon goed komt

en wij willen heel graag mee doen maar dan:

1. moet de tafel hoger met een test van mij en maarten
2. VERS BROOD!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten