dinsdag 20 oktober 2009

overdacht update 1

update 1

Nou had ik gister morgen de verzorging even niet goed berepen
de zorg had mijn bed verschoond en ik dacht ze aan mij vroeg moet je aan schonen hoes
en toen keek ze in mijn kast en toen vroeg ze zal ik een witte pakken
en toen liep ze naar het was hok ik dacht om een lakken te pakken
ze heeft er ook een schoon lakken op gedaan
maar nachtdienst kom ik er achter dat er een witte kussen sloop om mijn kussen zit
maar dit wil ik niet ik wil een kussen sloop van mij zelf
dus ik vroeg aan de nachtdienst kun een kussen sloop om mij kussen doen
zij zegt er zit al een kussen sloop om heen
ik het hele verhaal uit gelegd
en zij ze ja maar als ik nu schonen kussen sloop er om heen doe is het sonde van deze kussen sloop
ik oke

maar vandaag kwam ze weer de zelfde verzorging die mijn bed heeft opgemaakt
van ja ik heb het nog gevraagd of het goed was dat ik witte pakten
en jij zie ja is goed
en brengt mij in de problemen
grote kans dat de nachtdienst tegen haar gezegd heeft dat ik het niet goed vond van mijn bed
laat de nachtdienst dit niet zeggen in de overdacht
want dat maakt het alleen maar nog moeilijker
laat ze aan mij overlaten

ik ziet het nut niet van die hele overdracht als zo gaat dan is onzin dat het er is

ik hoor graag van u

Geen opmerkingen:

Een reactie posten