dinsdag 20 oktober 2009

Bijltjesdag 2

Mevrouw manager,

Tot mijn spijt moet ik melden dat ik u niet meer geloof. Dit soort antwoorden hebben we al zoveel gehad. Waarom zou het dit keer beter gaan dan anders? Nu weer griep, nieuw personeel, enz enz enz, steeds weer nieuwe verhalen, maar WIJ worden daar allemaal de dupe van.

Wat de afgelopen dagen gebeurt is hier had gewoon niet mogen gebeuren. Dat is een enorm gebrek aan leiding, en dat neem ik U en de heer B. ZEER kwalijk.

De heer B. loopt "wel eens" op de gang, maar van controle en coaching is geen sprake. Dat is gewoon NIET waar. De heer B. zit in de bunker beneden en zien we nooit.

U zou hier op de Meijboom komen werken, in een kantoor hier, samen met Saskia. Dat is ons vertelt. U zou dan eindelijk eens goed kunnen zien wat hier allemaal gebeurt. Maar nee, ook dat gaat dus weer niet door. De zoveelste belofte die niet nagekomen wordt.

Een laatste zinloze belofte: mijn kamer, mijn zorg. Hoe vaak heb ik al geklaagd dat ik WEER geen zorg heb gekregen. Hoe vaak is door de heer B. al beloofd dat het verbeteren zou? En WEER is er niks gedaan bij mij gisteren, is men mij weer vergeten. En nu zegt U: is doorgegeven en er wordt aan gewerkt? Waarom zou ik dat geloven? Ik heb die belofte al zo vaak gehoord.

Zal ik het nog erger maken?
Uw mooie verhalen over plaatsen waar we konden eten en het zwembad? Eten: de ene plaats wordt nog gebouwd en is voorlopig niet af vertelde Tineke, dus onzin. De tweede lokatie is de daklozen opvang van Mentrum. Wilt U dat we daar gaan eten? Is dat uw idee van zorg? Zwembad? Ik hoorde u zeggen: dan moeten we nog wel even gaan kijken of er wel een lift is. Kortom: vergeet dat maar. Weer een loze belofte.

Maarten Meulendijks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten