donderdag 3 september 2009

Donderdag 3 sep 2009

Hallo S.,

Ik mail even namens Axel. Het is tijd voor een interventie, want he gaat zo niet langer. Het is een dermate grote puinhoop de afgelopen dagen met de zorg van Axel dat hij het meer dan zat is. We worden er allebei steeds agressiever van, en dat zou wel eens mis kunnen gaan een dezer dagen als er niet wordt ingegrepen.

Vandaag ook weer een puinhoop. Laten ze hem weer een uur wachten terwijl hij naar het activiteitencentrum wil, en dus geen tijd meer heeft om te ontbijten. Bovendien kwamen ze een klysma aanbrengen. Maar dat bleek voor iemand anders te zijn. Als Axel niet had geroepen dat dit NIET voor hem was, hadden we nu een ernstige medische fout.

Gisteren heeft het personeel de VZA bus weg gestuurd omdat men dacht dat hij niet mee wilde (waar halen ze al die onzin vandaan!!!).

En ondertussen kwebbelen ze gezellig niets doende in de keuken met zijn allen.

Wij zijn het SPUUGZAT en bij deze verzoeken Axel en ik jou om in te grijpen. Ik weet niet hoe, maar er MOET iets gebeuren, en wel: NU.

Axel zal zelf vandaag een spoedgespek met CB. aanvragen, maar ik vraag bij deze jou ook om hem te helpen.

--

Ik heb trouwens nog niets van HK. gehoord.
En ook niets over een voordeurbel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten