donderdag 3 september 2009

3-9-2009

vandaag heb ik spoed gesprek bij beuk om dat ik zeer ontevreden over de zorg van dit piep huis.
dat zal morgen plaats vinden om (8:30 hier volgt een waarschuwing!!!

LET OP!!!

u kunt gehoorverlies oplopen als u morgen op de (M) werkt/ofbent
voor meer info over gehoor verlies kijk op http://members.home.nl/helpers/oor/gehoorverlies.htm

het gesprek zal gaan over de onderwerpen:

punt 1 als ik om (7:00) bel dan moet ik te vaak wachten tot (8:20) en dan heb geen tijd meer om te ontbijten dus moet ik zonder iets in mijn maag weg het busje komt namelijk om (9:00) om mij naar het AC te bregen.

punt2 als ik zo laat uit bed gehaald word dan heb ik geen tijd om mijn pil in te nemen dat kan gevaarlijk zijn (om mijn pil niet in tenemen.

punt3 van morgen kwam de verzorging bij mij met het verhaal ja meneer wij dachten dat u klisma moest weer een hele ergen fout.

punt4 gisteren na lang was ik uit bed gehaald om naar het AC te gaan maar om (13:00) maar de verzorging heeft tegen gezegt dat ik niet mee ging weer een fout.

punt 5 ik zij tegen mijn evver dat mij niet veilig voel tijdens het douchen en ik vroeg hem of hij het een keer aan de zorgverleeners wil laaten zien waarop zijn antwoord was nee dat kan niet hoor want alle persooneel,s leden werken anderen tijden

en wij hebben nog steeds geen bel!!!
de baksteen komt steeds dichter bij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten