woensdag 2 september 2009

(13:00) Personeel zegt tegen vza dat (A) niet meegaat om onduidelijke redenen.

(13:30) de verzorging zegt tegen (A) dat ze zou zouden afbellen.

(14:58) (A) krijgt mail van (P)

Dag (A,)

Ik heb je al geprobeerd te bellen.

Ik zag vandaag iets na tweeën een VZA auto wegrijden, maar kon niet zien of jij er in zat.

Het kan zijn dat we de bel gemist hebben.

Anders weet ik niet waarom je er niet was, had je van te voren afgemeld?

Ik hoor het wel..

En tot volgende week.

Groetjes,

(P)


(22:22) (A) stuurt mail aan (P)

Hoi (p)

het is fout gelopen in mijn huis
toen het busje kwam heeft de verzorging gezegd dat ik niet mee ging.
en toen is het busje weg gereden.
daarom was ik er niet
en de verzorging zou jullie bellen hebben ze dat niet gedaan
ja sorry het Osiragroep personeel is een beetje verstandelijk gehandicapt

(A)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten