dinsdag 1 september 2009

1-9-2009

(7:00) ik bel

(7:30) de dag begon goed ahum een hele domme verzorger aan mijn bed.
oke de vraag was nog normaal weke broek wilt u aan dat ging nog goed.
maar daar begon het welke trui wilt u aan en dan gaat het fout dan komt zij 3x met mijn nacht kleding aan.

(17:00) ik kom weer thuis ik word meteen ziek van de hitte in het gebouw.
dus nu moet er echt maar eens een klacht naar de gezondheid zorg.

(17:30) even naar meneer (M) het gesprek ging op geven moment over de deurbel.
want wij hebben het gister met (S) over de deurbel gehad.
zij zou hier spoed achter zetten.
vandaag geen bel.
meneer (M) heeft er geen vertrouwen meer in dat de bel er ooit komt ik hoop toch wel.
meer (M) heeft op het ogenblik negens meer vertrouwen in praten klagen helpt toch niks zegt hij. want er verandert toch niks. dit vind ik (A) erg jammer want als je zo gaat denken dan gebeurt er ook niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten