zondag 20 september 2009

DAG 2

Dag 2 op weg naar een nieuwe Meijboom. De dagtaken zijn vandaag gedaan door iemand wiens naam ik niet ken. Giovana niet gezien. Voor morgen heb ik een lijst met punten gemaakt waar ik antwoorden op wil.

Verder met F. gesproken van de 3e verdieping. Ook hij is ontevreden over de zorg.

Voor mijn evv-er morgen:
-------------------------
1.Ik wil mijn zorgplan.
a) Waarom heb ik dat nooit eerder gezien?
b) Ik wil een kopie hebben

2.Ik wil op iedere verdieping, of in iedereens brievenbus, de roosters van het personeel. Ik wil kunnen zien wie er op welke verdieping komt werken. Er is nu vaak onduidelijkheid over de naam van de medewerkers als we een klacht indienen, daarom wil ik dat het rooster openbaar wordt gemaakt, op IEDERE verdieping.

3.Ik heb een extra deurknop nodig voor twee deuren die ik regelamtig gebruik maar nu niet meer passen op de huidige knop. Regel dat!

4.Waarom heeft Giovana afgelopen zaterdag mijn dagtaken niet gedaan?

5.Ik wil een termijn horen wanneer ik een voordeurbel krijg. “ze zijn er mee bezig” is niet langer voldoende. Ik wil gewoon weten hoe lang het nog duurt.

6.De pakpaal in mijn badkamer staat op de verkeerde plaats. Die moet verplaatst worden.

Nog openstaand sinds maandag 15 JUNI 2009
coordinatie schoonmaak: nog steeds wordt er niets gedaan door meijboom personeel
deuren: nog steeds wordt er niet opengedaan als iemand op mijn bel drukt
vriendelijkheid: nog steeds chagerijnige koppen van het personeel (niet iederen)

Nog openstaande reparaties (wanneer woreden die nu eens gedaan?):
keuken 2 hoog: kastplank afgebroken
keuken 2 hoog: lampje boven kookplaat gaat te moeilijk uit
keuken 2 hoog: er is NOG steeds geen lamp/licht in de keuken
gang 1 hoog: er zijn al maanden 2 ganglampen kapot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten