zaterdag 19 september 2009

DAG 1

Dag 1 op weg naar een einde van het gezeur van de Osiragroep. Als ze vervelend willen gaan doen kunnen ze het krijgen, en ik laat mij NIET uit mijn huis wegjagen. Er zijn bij het gesprek met Cor gisteren hele vervelende dingen gezegd, we worden niet geloofd als we klagen en we behandelen het personeel zo slecht. Daar bovenop komt de terreur van Odette weer twee weken terug tijdens de vakantie van Cor. Goed, ze willen dus oorlog, dan krijgen ze dat. Ook Cor denkt dat hij hier de baas is, maar ik zal de komende maand eens duidelijk maken aan hem dat hij dat niet is, maar wij, de bewoners. En er gaat NU een mail naar het Parool.

Om 15 uur constateer ik dat er weer niets gedaan is op mijn kamer. Giovana had dit moeten doen. Er wordt door Markus een lulverhaal opgehouden van "we zijn onderbezet en dus gaan de bwoners voor". Hoe haalt hij het in zijn hoofd! Ben ik dan geen bewoner? "ja, maar bewoners met zorg gaan voor". Heb ik dan geen zorg nodig? Ja, maar ADL zorg gaat voor. Ik heb heel erg kwaad duidelijk gemaakt dat ik dit NOOIT meer wil horen aan mijn EVV-er Elwin. Anders hebben ze een groot probleem (hebben ze toch al, de laatste kans is al geweest).

Dus: Dag 1:
- Giovana doet werk niet
- Markus zegt dat andere bewoners voor gaan
- Parool gemaild
- Monique gemaild met klacht over Odette en Giovana
- Saskia gemaild met verzoek om aktie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten