vrijdag 14 augustus 2009

Vrijdag 14 aug 2009

Vandaag de laatste werkdag van teamleider O. Het is dus een fijne dag voor ons alleaal. We zijn verlost van de heks van de M. Dit weekend afkoelen, maandag taart.

---

Twee zeer vervelende punten:

1) Zorg is vandaag WEER niet op mijn kamer geweest. Ik heb daar aantekening van laten maken in boek en D. heeft mijn lakens verschoont omdat die onder het bloed zaten van het been.

2) Axel moet dinsdag naar de politie om te getuigen in "de zaak van mishandeling" tegen mij. Wij zijn heel erg down van het feit dat ze die oude koe weer uit de sloot aan het halen zijn. Bovendien liegt de aanklaagster tegen de politie, en dat is erg kwalijk. R. was erbij en ik wens haar niet meer te zien. Ik zal dit kenbaar maken aan het personeel binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten