donderdag 13 augustus 2009

Donderdag 13 aug 2009

Om 14 uur nog niemand geweest bij Maarten. Het wordt een oervervelend verhaal inmiddels. Ze zullen dadelijk ontdekken bij de overdracht dat ze me vergeten zijn, en dan alsnog komen. Maar ik ben het meer dan zat.

--

Nee, vandaag zijn ze me helemaal vergeten, ook om 15 uur Nu om 18 uur is er nog niemand geweest.

--

Thuiszorg Axel is zonder bericht niet komen opdagen. Zijn kamer is een zwijnenstal, maar het personel van de M. doet niks.

--

De deuren van 2 hoog zijn al dagen stuk. Maar het personeel doet niks. Nu pas, nadat ik het zeg, gaan ze misschien bellen.

--

Ik heb zojuist de aftekenlijst gezien, waar men niets van wist van de avonddienst. Al dagen is er niets afgetekend. Waardeloos. Het systeem werkt dus niet. Er MOET iets anders verzonnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten