maandag 24 augustus 2009

maandag 24 aug 2009

Het is weer EXTREEM warm op de M. Vandaag 28 graden in mijn kamer (binnen!). Zeer ongezond.

Verder heeft "iemand" mijn prullenbak laten vallen die nu kapot is (de elektronische deksel), zonder iets te zeggen. Dat is al de tweede keer dat er iets kapot gaat zonder iets te zeggen. Ik vin d dit een vertouwensbreuk. Ik vertrouw ze mijn kamer toe, door ze een sleutel te geven, maar zij maken spullen kapot zonder dat te melden. Schade is nu: 60 euro telescoop, 30 euro prullenbak.

Verder heb ik zelf maar weer een batterij in de klok van de keuken gedaan, want dat doet het personeel nu al weken niet. Op 1 hoog is het nu uitgestorven, waardoor men in keuken 2 hoog zit. Maar die is leeg, kaal en vooral erg stil (er is nooit iemand van het personeel). En de koelkast is leeg.

Tenslotte het belangrijkste: medische zorg.
Ik ben in overleg gegaan met mijn arts op het revalidatie centrum over mijn benen. Ik moet echt steunkouzen gaan dragen, twee maal per dag zorg nodig dus, en dagelijkse controle van been op wonden en wondverzorging. Ik voorzie GROTE problemen. Ik ga het niet pikken als mensen geen verstand hebben van steunkouzen. Dat MOET goed gaan, anders zit ik meteen bij de nieuwe teamleider. Ik moet even mijn steunkouzen gaan zoeken (wlke doos was dat ook alweer?) en morgen overleg met mijn evv-er, en dan zien we wel hoe het loopt.

---

P.S.

23.00 uur, balkondeuren open, ventilator aan: 27 graden in kamer Maarten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten