woensdag 19 augustus 2009

19-8-2009 (2)

(8:00) kwam er een uitzendkracht zonder dat ik gebeld heb
en die zegt ik kom u helpen.
waar op ik zie maar ik wil en hoef nog uit bed.

(10:00) bel ik wel en moet 30 min op mijn zorg wachten.
na 30 min komt (D) naar mij toe ja sorry ik was mevrouw (W) aan het doen.
dit is te begrijpen dat ze (D) niet meteen bij mij kan zijn.
wanneer komt er nou meer personeel?
(D) met is mij bezig en de ging steeds.
(D) had mijn kleding klaar gelegd.
en gaat even naar (0) en zegt tegen mij ik kom zo treug.

(11:00 komt er weer een uitzend kracht bij mijn bed.
ik vertel haar dat ik nog gewassen moet worden.
en zij ze ik ga (D) even halen
onder tussen op (0) weet ik via (D)
verteld de uitzend kracht aan (D) dat ik niet door haar geholpen wil worden.
dat is helemaal niet waar.
(11:10) komt (D) weer treug om mij te helpen.

(11:30) ben ik klaar

dat word de 1e klacht voor (C.B.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten